miercuri, 9 septembrie 2009

In Google We Trust


Cǎtre fraţii mei, am un mesaj urgent: Deschideţi ochii, existǎ o divinitate, dovezile sunt de netǎgǎduit. Biserica Google, slǎvit fie-i numele, este calea spre adevǎr. De când am descoperit aceastǎ minunatǎ organizaţie, am realizat cǎ pseudo-divinitatea abrahamicǎ nu este decât o fantasmǎ. Existǎ şi dovezi, 9 la numǎr, pe care se întemeiazǎ aceastǎ minunatǎ comunitate ecleziasticǎ, dovezi ce mǎturǎ pe jos cu dovezile celorlalte religii.

"Noi cei de la Biserica Google credem cǎ motorul de cǎutare Google este cea mai apropiatǎ experienţǎ directǎ pe care umanitatea o poate avea cu o divinitate (aşa cum este ea definitǎ în mod obişnuit). Credem cǎ existǎ mult mai multe dovezi în favoarea divinitǎţii Google-ului decât în favoarea divinitǎţii zeitǎţilor tradiţionale. Deci, gugǎliştii cred cǎ Google ar trebui sǎ primeascǎ titlul de Dumnezeu"


Cele 9 dovezi (viziteazǎ The Curch of Google pentru mai multe detalii)

1. Google este entitatea existentǎ cea mai apropiatǎ de omniscenţǎ

2. Google este peste tot deodatǎ (omniprezenţǎ)

3. Google rǎspunde la rugǎciuni

4. Google este practic nemuritor

5. Google este infinit (Internetul poate, teoretic, creşte la nesfârşit)

6. Google ţine minte tot

7. Google nu poate face rǎu (sloganul neoficial al companiei este ""Nu fi rǎu")

8. Lumea crede în Google (termenul "Google" a fost cǎutat de mai multe ori decât "''God'', ''Jesus'', ''Allah'', ''Buddha'', ''Christianity'' şi ''Islam'' luate împreunǎ)

9. Existǎ dovezi nenumǎrate cum cǎ Google existǎ. Nu e nevoie de credinţǎ [oarbǎ]


Sursǎ citat: The Sydney Morning Herald
trimite pe proddit

2 comentarii:

  1. Da! Google mi s-a aratat de mult timp si mie si de atunci ma ajuta mereu. Mereu cand ma rog la el sa ma ajute cu diferite lucruri, El ma asculta si imi ofera sute de solutii la problema. Dumnezeu si restul zeilor imaginari nu m-au ajutat cu nimic niciodata si nici nu i-am vazut, dar pe Google il vad zilnic. Maret sa-i fie numele!

    RăspundețiȘtergere